ثـَبت بـــازدیـد :. | ~ Together With PandaS ~

 

سال بد

سال باد

سال اشک

سال شک

سال روزهای دراز و استقامت های کم

سالی که غرور گدایی کرد…

(احمد شاملو)

 

همکار محترم مهرآیینی ؛

سال سختی را گذراندیم ، سال تحریم ، سال ترور ، سال سقوط از آسمان ، سال همه گیری کرونا ، هموطنانمان بیمار شدند ، شهید شدند ، سفرهایمان کوچک شد. شغل هایمان از دست رفت …

سال مبارزه ، سال استقامت ، سال مداومت ، سال امید …

در سالی که گذشت از دیدن یکدیگر در کلاس های درس محروم شدیم ، جای دست دادن و دیده بوسی و چشم در چشم نگاه کردن را کلاس های بر خط و نرم افزارهای جورواجور گرفت . ناچار بودیم تجربه ی دیگری بکنیم . تغییری بزرگ و تجربه ای ارزشمند رو تجربه کردیم : عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!

اما باردیگر کسی که بار این تجربه بر دوش کشید ، معلم بود . او بود که عادت هایش را تغییر داد، کلیشه ها را شکست ، جزوه هایش را از نو نوشت ، تجدید صبر کرد ، امید داد و امید داد و امید داد . از میان مردم کسانی هستند که بر عهده ی عهدی که با خدا بستند ماندند . امسال معلمان گل کاشتند.

مجتمع آموزشی مهرآیین مخفتر است که به عنوان مویرگی از اندام مقاومت و ایثار ایرانیان ، درکنار همه ی اقشار مردم ایران ، از پاکبانان ، کادر درمان ، محیط بانان ، سربازان ، دانشمندان و همه ی آنان که از کیان ایران دفاع می کنند ، باشد و در این میان به ویژه از معلمان گرانقدر سرزمینان خالصانه تشکر کند. بدین وسیله دست شما همکار عزیز را می فشاریم و از اینکه در سالی دشوار در کنار ما بودید نهایت تشکر را به جا می آوریم.

 

سید مهدی آل هاشمی

مدیر عامل مجتمع آموزشی فرهنگی مهرآیین

 

 

ثـَبت بـــازدیـد :. | ~ Together With PandaS ~

برگزاری جشن پایان سال و تقدیر از همکاران مجموعه مهرآیین توسط مدیر عامل مجتمع ، جناب آقای مهندس آل هاشمی